BTVATD in my [V] och rumptänk.

The sleeping pills won’t save me and the medicine makes it worse. I went to the psychiatric emergency for help. They said “take some of these and takes some of those too”.

/Billie the vision & the dancers 'Go to hell'

Sitter och myser till BTVATD, det var typ 3 år sedan de dundrade i mina öron. Mh.
Väntas det ett hästigt inlägg nu? Nej.

Så vad har madam gjort nu då om hon inte varit i stallet? Jag önskar att jag kunde säga att jag flaxat till månen och tillbaka, målat en exakt kopia av Mona Lisa eller åtminstone städad köket som var planen från början men istället har jag slösurfat och ätit muffins tills jag gick och sov en timme. Kreativt!

Liksom jag vet ju att det är skönast att komma hem från jobbet och gå och sova inte sätta sig i bilen för att åka till stallet? Vad tänkte jag med? Romphan.
Skyller på att jag inte var färdig på jobbet förrän tio i tio, var lite grinig för det haha!

Bengan ska iallafall ut o skrittas för hand ikväll en kort runda. Bara sträcka lite på benen, så blir nog inget inlägg om det :)


puss och kram mina stjärtebarn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: