Det där förbannade locket. [Är du kille, läs förfan.]

Jag kräver en förklaring.

TOALETT LOCKET!
Alltså seriöst.

Jag är uppvuxen med nedfällt lock och ring (för i hela friden, don't forget the donut ring). Jag har aldrig funderat över det innan, för mig är det en självklarhet att man fäller ner efter sig.

Men jag gjorde ett fynd, eller fynd är fel ord - snarare upplevde ett mardröms senario. Typ man kliver in på toaletten och allt omkring blir suddigt samtidigt som ett sånt där skräckfilms ljud spelas upp. Det var i samband med att jag utforskade det manliga släktet och det kom som en chock. Här kommer jag från en städad familj som ALDRIG (nu menar jag verkligen aldrig) lämnat sitsen eller locket uppe och upptäcker att det inte är en självklarhet hos alla.

Jag har en märklig egenhet att fälla ner lock och ringar, ungefär som att vissa har problem med hårstrån på tröjor etc. Det liksom kliar i fingrarna, jag tappar fokus och får lite lätt yrsel.

Jag förstår inte, vad är poängen? Fäller man ner locket när man spolar och sedan fäller upp det eller spolar man med locket uppe?

Bakterier sprids likt en tornado när man spolar. Ja de sprids även fast man fällt ner men det känns åtminstonde bättre. Känns så fruktansvärt ohygieniskt att spola med locket uppe.

Är det kanske så att man vill kolla när sina restprodukter av dagens goda måltid virvlar ner i avgrunden?
Tankarna är många och jag har inte svar på en enda - jag fäller ner locket helt enkelt.

"Hemma hos mig - min toalett - mitt val" SANT!
Ni grabbar, andas ut. Jag kommer inte ställa mig på er toalett och predika om hur äckligt det är. Men jag kommer fälla ner locket, tigandes. Men hemma hos mig där fäller du fanken ner locket, så länge du inte har dödslängtan. För annars lär du få veta hut, just so you know. Somdajjang så att säga.

 

Over and out. Nu ska jag sova och försöka lösa detta (i-)lands problem.
puss, kram och klappen.


Postat av: Duke Nukem

9/10 killar pissar med locket uppe, mindre jobb att fälla ner när man ska göra nummer två än att fälla upp hela tiden.

Fun fact; 48/49 killar torkar sig inte om man bara pissat, utan skakar bara lite. Det är väl möjligen om någon annan ska ha med ens könsorgan att göra som man tvättar av ordentligt istället. Skitkul ju. :)

2012-03-30 @ 01:16:53
URL: http://trololololololo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: