Dumma.

Förlåt för ingen uppdatering från min sida, hade lite att stå i men nu är det fixat och jag är en glad Anna igen. Skönt, har inte känt igen mig de senaste dagarna.

Igår iallafall stod Bengan då det inte fanns tid till motionering. Fastnade vid muffinsbaket istället (ovanligt...) och sen på kvällen hade jag turen att bli sparkad av en kviga* så mitt finger klämdes mellan hennes ben och ett metallrör. Kan ju säga att det är svullet, pulserar och är ur funktion. Hade tänkt tömköra ut Bengan idag i sakta mak men efter som att jag inte kan använda fingret och vill inte förstöra det mer så han får stå även idag. Tror inte han kommer dö direkt då han haft lite semester nu. Smälta att nytt vi pysslar med men hade tänkt vara ute på allvaret resten av veckan. Hoppas fingret är fit for fight på torsdag igen för då är jag ledig, annars får det bli vänsterhand och grimma + grimskaft.

Hur är det med er?






Mina senaste muffinsar. Söta va :D

 

 


Postat av: Petra

Anna kan du inte skicka några såna där muffins till mig?

Dom ser mums ut! :D

2012-03-07 @ 21:48:09
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: