Farfars gamla shorts, skallebank och gammalt baconflöt.

Sitter här iförd ett par rutiga shorts som ser ut att ha kunnat vara min farfars gamla men så är det inte. De är mina, inköpta från en kunglig outlet on dö america. I övrigt har jag ett big size linne som luktar baconflöt och en vit stickad tröja. Ja jag har nog aldrig vart så snygg som jag är idag.

Som toppen över kroppen på detta är jag yr, ungefär som om någon tryckt in en karusell i huvudet på mig och sen sparkat lite på det för har sån nedrans huvudvärk.

Dessutom har jag antingen:
a) Laktoskänning
b) magsjuka
Det tänker jag inte gå in på närmare dock.

Hindrar detta mig? Ja lite. Men ska tömköra ut Bengan idag och åka in till Kalmar för lite klädinköp.
Seriöst Monki kommer ruinera mig. Igen. Fan det är alltid så!

The bitch has spoken over and out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: