Godkväll kära läsare!

Jisses, statestiken har rusat i taket idag, är det bara pga Annas
tiptop uppdatering eller har vi blivit länkade någonstans?!
Om ni vet, tell us! ;)


Vilken dag för övrigt!
vi har haft uppåt 20 grader varmt, skinande sol
och jag har tillbringat hela dagen i stallet!
Klockan tio cyklade jag upp dit och putsade,
borstade och knoppade! Tävling idag vetni,
då skare vara fint! Mer om tävlingen får ni veta sen ;)

Det var enklast att vara i stallet helt enkelt,
jag blir så nervös när jag ska tävla och när jag
är nervös så blir jag otrevlig, så familjen ville nog
inte ha mig hemma ;)
Rebell gör mig lugn helt enkelt, så det var skönt att
vara där och andas lite!
Sen nu ikväll har vi grillat och ätit lite gott,
ska om en timme hämta en stallkompis hund
och gå upp till stallet med Ronja och kvällsfodra.

Vad har ni gjort idag?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: