Godmorgon!

Godmorgon på er!
Sitter hemma, har studiedag, väntar på att sotarn ska komma,
och att Ronja ska komma hem från sin promenad.
Håller på att tvätta schabrak, en sådär 20 st, hahaha,
och ska göra pannkakor snart. Ska iväg på körlektion med,
och sen blir det dressyrpass med Rebell :D
Fullspäckad dag, tjoho, ska försöka redigera lite bilder med.
Har såååå många bilder jag knappt kollat på,
tiden räcker inte till!
Men nu ska det tas tag i, och försöka få fram de bästa!

Ja just det, har ju anmält mig till årets första dressyrtävling,
ska debutera två program, L:C2 och L:B1, jisses,
L:C2an har jag inte ens ridit genom, har precis lärt mig det,
så vi får se hur det går! Vi gör vårt bästa helt enkelt,
jag får väl studsa runt där som jag brukar, hahah ;)
Så på lördag får ni hålla tummar och tår för mig och Rebell!

Rebell

Vår andra dressyrtävling, här tillsammans med stallkamraterna Tove och Aida, som även dom vann sin klass :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: