HEP Helsingborg Equestrian & Pet

Kan ta sig i röven.

Beställde ett regntäcke av dom för 1½ månad sedan och det gick fort, super fort att få hem paketet.
Men när jag öppnar paketet ligger det inte mindre än en kingsland jacka i strl L där i. Kul.

Ringer och frågar hur jag ska göra och blir avbruten nästan direkt efter att jag sagt att jag fått fel vara "du har fått en Kingsland jacka va?!" ehh. Jo ytterst trevlig och mottaglig kundservice. Hon ber mig bittert att skicka tillbaka jackan snarast - den är skickad.

MEN VART FAN ÄR MITT TÄCKE?

Mailade och sa det att ni kan ta ert täcke och trycka upp där solen inte skiner. Okej, inte riktigt så. Jag är en trevlig människa så skrev det att jag ångrar mitt köp (har inte betalat för det, fakturan skulle komma med täcket) kul att jag idag får ett brev från Klarna - en påminnelse räkning för en räkning och vara jag inte änns fått.

Hej HEP jag kommer ringa er imorgon och mitt tålamod är finito.

Jag ger HEP följande poäng:
Leveranstid: 5/5 (förutom att varan var fel)
Kundservice: -5/5 (sjukt otrevlig och bitter)


Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: