"Om jag får rulla dig ner för en liten kille med en pinne!"

- J C

Kom nyss hem fråm stallet och en hårig Bengan. Han fäller, på benen.

Blev faktiskt en runda tömkörning ute i månens sken tillsammans med en stallkamrat. Var super mysigt och han var pigg. Efter som att stallkamratens häst är en stor quater så travade Bengan jämnsides så blev ett joggingpass och det tyckte han var kul :D

Efter det lilla passet på typ 15 min satte jag mig och drog bort lös päls på benen. Fick ihop en gedigen hög! Och då har han endast börjat fälla på framsidan av benen så han har helmundering á moonboots kvar på senorna, snygging!

Imorgon blir det en lite längre runda i skritt i solen, ska bli skönt!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: