Planerade fotograferingar

Nu har jag tittat lite på olika tävlingar och datum så jag har lagt upp en plan för vart jag ska fotografera under året.

Här i Mönsterås ser det för tillfället ut såhär, då endast en klubb kommit ut med färdiga datum:

Strokkur Regional SM-kval 2-3 Juni
Strokkur Lokal Sommartävling 28-29 Juli
Strokkur Regional SM-kval Klubbmästerskap 1-2 September
Strokkur är islandshästföreningen här i Mönsterås, och deras banor ligger precis nedanför vårt stall,
anser att det är perfekta tävlingar att fota, då det är lite annorlunda, utomhus med fin anläggning,
nära avstånd och jag känner en del som tävlar. De hade även en tävling den 29e april, men då är det fälttävlan på Udden, så då åker jag nog dit istället, om jag lever då jag fyller 18 tisdagen samma vecka och hört rykten om att några girls tänker dra med mig ut på lördagen xD

Dock kommer dessa bilder vara mer seriösa, alla kommer märkas tydligt,
och vill man ha bilderna utan markering så får man helt enkelt köpa dom! :)

Andra datum jag funderar på är:

22/4 Lokal dressyrtävling för ponny        
29/4 Lokal och regional fälttävlan för häst/ponny        
5-6/5 Regional hopptävling för ponny        
20-22/7 Superhelg 2012
Regional dressyrtävling för häst/ponny
Lokal/regional hopptävling för häst/ponny
 
26/8 Lokal hopptävling för ponny        
23/9 Lokal hopptävling för häst        
29/9 Lokal och regional fälttävlan för häst/ponny

Alla dessa är på ridklubben udden, förutsatt att det är utomhustävlingar, men superhelgen och fältävlanx2 blir det iaf :p

Sen kommer jag givetvis fotografera alla tävlingar hemma i stallet!

Kan bli så att jag åker till Thoreb Cup och fotar men det är samma helg dom SM-kvalet här i mönsterås.
Men så ser planen ut iaf!

rebell





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: