Rebell 01/03-12

Hahaha orkade inte skriva igår så gör det idag!

Men iaf, jag red idag, äntligen!
Ronja följde med ut och gick och jag red,
Eller ja, hon sprang när jag travare osv.
Rebell är så söt, han tävlade med Ronja när hon sprang,
gullehäst<3
Men iaf, vi red en liten sträcka fram och tillbaka, galopp på
en raksträcka, och det var så himla härligt, Rebell låter som
ett ånglok när han andas och springer samtidigt,
så mäktigt.
Och sen höra hovarna smattra mot grusvägen,
känna vinden som susar förbi, det är livet det!

Testa att rida med de nya stövlarna, benskydden och schabraket.
Stövlarna var helt perfekta, så fort de satt sig och format sig efter mig,
men de var så sköna redan nu, gjorde automatiskt att mina hälar åkte ner,
vilket jag haft massa problem med!
Benskydden satt som en smäck, och matchade schabraket superbra,
som även det låg jättefint!
Så glad jag är :D

Ingen bild tyvärr, Ronjas Iphone var slut på batteri :/
Men jag bjuder på en av de roligaste bilderna jag fotograferat xD

bengan

Hoho, så söt Bengan är, hahaha :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: