Rebell 09/03-12

Idag hade jag en liten deal med min idrottslärare.
Istället för att sitta och glo på skolan i tre timmar
(håltimma)  och ha idrott från kl 3 till 4
, så åkte jag hem
vid tolv
, för att vid klockan 2 åka till stallet,
borsta, packa och lasta och åka till Pernilla,
där det var dressyrträning inplanerad,
och detta räknas
då som dagens idrottslektion! Hur gött är inte det?!

Men iaf, idag var det mycket sitsträning, lite lydnad och
red även igenom L:B1-programmet en gång med.
Fick en ganska bra känsla genom hela passet,
vi kändes sammansvetsade på ett nytt sätt,
vi lyssnade på varandra liksom. Givetvis fanns det en
 del att finslipa på, och träna vidare på, så det ska
göras som sagt. Men ja, härlig träning iaf,
SKÖNT att vara igång igen med träningarna!


Rebell
Jag LÄNGTAR till alla vitsippor nu, ska ta massa bilder då :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: