Rebell 29/03-12

Idag var tanken att jag skulle longera en stund,
men när jag var i stallet så ville Tove att jag skulle rida
ut med henne. Så så blev det! Även Jessica följde med.

Så vi red den vanliga rundan "runt guttorp" och sen
red vi för sista gången på ängen, snyft, den ska arrenderas
ut och börja odlas på igen, så nu är det slut med härliga galopper där..
Så idag var vi där ett bra tag, både travade och galopperade,
bara njöt och släppte alla bekymmer. Tack för denna fina tid ängen<3
Nu får vi hitta en ny äng och vara på, kanske golfbanan? ;)

Haha, neeh, det löser sig, men vi är väldigt begränsade på skogsvägar,
vi har typ 1 väg som tar ca 45 minuter, sen typ en liten runda
och två låntursrundor. Nackdelen med att stallet ligger centralt.

Vi får väl se, i sommar blir det nog en hel del långritter, passa på när man kan!
Sen funderar jag på att sno med mig Rebell till Öland över en helg,
rida med Anna och Li? Höhö, bäst ni aktar på er då turister ;)


jag



godnatt på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: