Segerdansen goes on.

Jag höll på att göra en segerdans för min chef idag, det var nära men jag lyckades behärska mig.
Vill ju liksom ha kvar jobbet och inte bli skickad till psyket.

Varför denna glädje?
Jo ser du, idag gick vi över 26 kubik mjölk. Vi lämnade 800 liter mer mjölk än i förrgår det är fan mycket. Fint kändes det.

Så vad innebär detta?
Att madam ska baka för morgondagens gemensamma frukost. Vitchokladkladdkaka blir det med några lingon på (lite syrlighet i all sötma liksom)

Dagen kommer i övrigt innehålla bakning och städning av kök (ska ta och krysta ut tummen jag har i röven tänkte jag) och ikväll blir det stallet. Är endå ledig imorgon så kan likväl ta det sen :)


It's a HORSEMACHINE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: