some things you didn´t know about me!

1. Jag kan inte äta grönsaker, har en grov psykisk spärr sen jag var liten
och får kväljningar så fort jag försöker äta någon grönsak.

2. Jag kan inte sova utan musik/radio, och jag måste ha igång mobilen så den lyser med
ett svagt grönt ljus. Haha, freak, I know!

3. Jag gör nästan alltid tvärtimot om någon säger åt mig vad jag ska göra, speciellt i stallet.
Min häst, jag vet vad som är bäst för honom liksom! Usch, hatar när folk lägger sig i saker
de inte har med att göra! >.<

4. Jag är ganska feg när det gäller att testa nya saker.

5. Jag kan itne åka något på tivoli typ, finns kanske 1 eller 2 saker jag klarar av.

6. Jag är ganska hård mot främmande människor, och släpper sällan in någon innanför skinnet,
som Anna sa, jag är som en plopp, barnsäkert omslag, hård på utsidan men mjuk på insidan och
smarrigt god! ;)

7. Jag har glasögon, för att få köra bil.. gränsen går vid 0,5, och jag ser 0,4 på ETT öga, 0,9 på det andra..

8. Jag har en egen bil, eller ja, den blir min när jag fyller 18, en vit volvo 245 från 88.

9. Jag har ett öga för detaljer, om du frågar min praktikchef, och min mamma, baserat
på min fotografering och mitt sätt att inreda.

10. Jag är väldigt öppen i verkliga livet, kan prata om allt med dom jag känner ganska bra, men
jag kan absolut inte skriva lika mycket här!


Haha, något som var väldigt oväntat eller som ni redan visste?? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: