Sötaste Rebell igår!

Hahaha, ni skulle sett Rebell igår!

När jag kom till stallet så stod jag och pratade med Tove och Hanna,
och stod och mös lite med Toves häst Aida, världens pussmule har hon!
Sen gick jag bort till Rebell som också stod i gången, och vad bitter han va!
Jag fick inte pussa på han, så jag gick och hämtade en liten godis,
och då var allt glömt igen! Hahaha, hur söt är han inte? Avundssjuk på
ett sto xD

Sen så skulle jag vänta på att klockan skulle bli åtta så jag kunde
kvällsfodra, så jag satte mig inne hos Rebell i boxen. Först stod han och
åt sitt hö, bara där blir han lite knäpp, för han tar in hela tuggan i munnen,
sen stälelr han sig med underläppen i vattenkoppen och liksom, slevar in vatten
med hjälp av underläppen! Hahaha, inget torrt hö här inte! Och då hade jag ändå
vattnat hans hö innan..

Sen ställde han sig mitt i boxen, och bara stod där. Sen såg man att underläppen
började hänga, öronen började sloka, men sen börjar han liksom rycka till med
huvudet, och öronen, sen så pratade jag med honom, då vaknade han till,
så han stod och sov och drömde, hahaha, hur gullig är inte min lille pussgurka?!

Rebellhahahaha

Så Rebell! xD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: