Svar

mikaela om Tävling den 31 mars 2012:
  står 12 fel i 90 på nätet :S


Ja, det står 12 fel på nätet, det blev fel för domarna,
men jag pratade med en av domarna, och hon sa att det
bara var 8 fel, men det var inte säkert att det ändrades på nätet.
Jag tror jag vet bäst hur det gick för Rebell...


Förlåt hörni, men just när det gäller dagens tävling och Rebell,
så vill jag helst inte ha massa frågor eller tips,
INGEN av er känner min häst, jag och min familj känner honom
bäst av alla, och vi sköter detta tillsammans med vår tränare,
veterinär, kiropraktor och hovslagare. Folk på nätet, eller bara
folk som ser oss rida då och då eller ser oss på tävlingar, har inget
att påpeka om oss eller Rebell. Just nu ligger fokus på Rebell,
kan bli så att jag inte bloggar så mycket, jag orkar inte med hur
mycket som helst. That's it.

/Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: