TOTAL bloggtorka

Hej på er!

Idag har vi haft besöksrekord, tack som bara den!
Och bra jobbat Anna, som bloggat som bara den idag!
Men som sagt, jag har totalt bloggtorka, TOTALT stopp.
Sen kan jag erkänna att jag inte har mycket ork för
tillfället, livet är tufft ibland, och just nu är det lite tufft.
Har ni lust att hjälpa mig? Vad vill ni läsa om?
Rebells historia, min förra häst Bente, mer om mig,
min familj, min hästhistoria? Kanske en frågestund/ThisorThat?
Ni väljer själva, men snälla, hjälp mig lite här nu,
jag bloggar om allt ni vill

jag

Men vi följer din väg
Ger dig stöd för varje steg
När allting känns hopplöst min vän
Vi står stolta och ser
Hur du lär dig mer och mer
Vi är mer än du tror
Vi är en




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: