Uäääk.

Klockan är åtta på morgonen, jag är vaken och pigg. Det känns lite sådär, ville ha en lååång sovmorgon men det kunde jag uppenbarligen glömma. Pigg som en mört!

Men jaha, vad ska denna dagen bjudas på?
Först och främst ska jag hoppa in i duschen och sen ploppa håret, förhoppningsvis hinner det torka idag haha.
Medans håret torkar ska jag betala räkningar *kräkas* så tråkigt.

Efter det ska jag ta mitt pick och pack o åka in till Kalmar för att göra min stora månads mathandling, kul! Inköpslistan är mer eller mindre två mil lång. Men kommer inte behöva handla på hela månaden sen typ :D

Sen hem, packa in alla varor och brumma vidare till stallet och ut med Bengan i det härliga vårvädret 20 minuter.

Och resten av kvällen ska spenderas med dammsugaren i högsta hugg. Ska städa så det skiner här hemma, och tvätta och bädda rent. Woop woop.

Vad ska du hitta på idag?


ridsugen, Mökkur har haft lite krångel med en inflamation i höger bogmuskel och ett svullet bakben.
Men nu ska han snart ridas igen :D

/anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: