Visste du det här om mig?

- Jag älskar att baka.
Muffins är min stora last. Ja det är en last, går år ungefär 7 paket florsocker i månaden bara till frosting till de förbannade muffinsjävlarna.

- Jag får väldigt svårt känslor för folk.
Oavsett om det handlar om killar och den typen av kärlek eller kompisar och den typen av kärlek så har jag otroligt svårt att släppa folk in under skinnet. Å andra sidan, de jag har i mitt hjärta de är jag beredd att gå genom eld för.

- När jag började gymnasiet trodde jag mjölk växte på träden.
Inte riktigt så illa, hade faktiskt praktiserat på en mjölkgård som yngre men mer än hur en ko såg ut visste jag inte.

- Jag är klädoman.
Man kan aldrig få för många koftor, så enkelt är det.

- Jag har nästan magrutor.
Jag älskar dom. just so u know

- Jag tycker om att studera människor.
Man tar mig ofta för att vara blyg, vilket inte riktigt stämmer. Jag tycker bara om att lyssna och studera folks rörelse mimik, sätt att uttrycka sig i tal och allt i princip.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: