Bengan flyttar.

Nu ser det ut som att allt är bestämt, i mitten av sommar flyttar lille Beng till fastlandet.
Känns jätte konstigt, tomt och bara så himla obekvämt.

Men tror jag hittat Det hemmet till honom och det känns verkligen jätte bra, men man är ju alltid extra rädd om sina juveler. Bengan är min klimp så klart det känns i hjärtat.

Ska knåpa ihop kontraktet nu och maila till tjejen som ska ha honom sen ska jag njuta av varje dag.


Postat av: lollohast o foto

sv.

Oj det visste jag inte att hästar åt mer om natten...Den ena står jag som fodervärd på, 1 meter i manken, 8 år gammal men bara gått som sällskaps häst tidigare och tanken är att jag ska rida in honom med hjälp av instruktör. Den andra står jag inte som fodervärd på men jag betalar hovslagare osv just för att dem båda drives så bra ihop och ville inte sära på dom. :-) tog em båda i januari så har inte haft dom jätte länge.



Vrf ska du sälja honom?

2012-05-19 @ 20:37:12
URL: http://loiises.blogg.se/
Postat av: lollo

eller oj vad säger jag egentligen! betesreducerarare vet jag ju vad det är, menade att dom år mer om natten :P

Men jag skulle ju helst vilja ha på sån men hon som är ägaren till min foderhäst sa att det finns inte i världen att hon skulle sätta på en sådan på sin häst. För då blir dom olyckliga, vet inte om jag håller med om den saken riktigt fullt ut. :P

2012-05-20 @ 00:36:06
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: