Bränd Bengan.

Lite dålig upd. från mig? Japp & jag tänker inte be om ursäkt :D

Bengan har något mycket märkligt för sig. Han har nämligen tagit fällningen till en ny nivå och satsar på en helt naken sommar.

Eller inte... Vi vet faktiskt inte vad det är mer än att pälsen glesnat som fasiken över magen. Jag ser huden under liksom.

Först trodde jag att SHIT HAN DÖR!
Sen så insåg jag att nej så är det nog inte. Efter lite buke Google kom jag fram till att han kanske hade brist på parablahablaha syra som är ett b vitamin. Denna finns inte i kraffts b vitamin eller shy feeder men in i emin's och det finns i Färjestaden så ner & handla det.

Sen kom vi på att han kanske bränt sig! Så idag smetade jag in grabben i en flaska solskydd 50 för bebisar. Japp han luktar som en snorunge på gran canaria. Lite sådär nivea aktigt. Ger stadiga flashbacks på mina barna år.
Efter som att det inte är särskilt hållbart att smörja in han varje dag så klickade jag hem ett eksem täcke. Ursh vad tråkigt :( men min lille grabb kommer bli så fin i både gräs reducerare och eksem täcke. Ser ut som att han har alla de problem man inte vill att dom ska ha ;)

Ja han passade ju på att rulla sig med. Bra jobbat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: