De som finns när du behöver dom..

Något jag ofta undrar är, vart är dom man ställer upp för,
när man själv behöver dom?

Jag har haft Rebell nu i två och ett halvt år,
och jag kan med 100% ärlighet säga att han alltid,
ALLTID, ställt upp för mig. Under dessa två och ett halvt
åren har jag haft perioder där jag mått väldigt dåligt,
förlorat vänner, däribland min bästa vän sen 8 år tillbaka,
tre gånger dessutom... Men Rebell, han har aldrig lämnat mig,
han har aldrig gått från min sida. Han har stått stadigt vid min
sida, i ur och skur, i glädje och sorg. Har jag behövt någon att
krama, så har han ställt upp, har jag behövt någon att gråta
hos, så står han tålmodigt.
Jag skulle idag inte klara mig utan honom, när livet är så ostabilt,
skulle jag förlora honom nu skulle hela min värld rasa.
Han är mitt allt, mitt hjärta och själ, hela min värld.
Han är min bästa vän, den enda jag aldrig skulle klara av att förlora..


rebell

Min finaste, min skatt, hela mitt allt<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: