Hähä. Älskade nitar.

Klickade hem pyramid nitar idag. En jävla massa men vet inte hur många jag behöver. Rättare sagt typ 50 nitar i olika storlekar och färger från Bluefox så hoppas de kommer hit snart!

Vill ha sommar, sol och vindstilla dagar - ja tack. Idag har jag vår, sol och orkanvindar.
I och för sig inte särskilt ovanligt för att vara Öland.

För att citera S som kom från Göteborg och kollade på Bengan igår till idag.
"I Gbg regnar det 358 dagar om året"
Jag kontrade med
"I Ottenby blåser det 358 dagar om året"

Ja angående provtitten på Bengan och S. Det gick bra, tror hon gillade honom. Tyvärr var han lite dåsig både igår & idag vilket var väldigt tråkigt! Visar ju inte vilken energiknippe han är egentligen men det var väldigt kvavt igår och det påverkar ju även honom. I övrigt så testade han henne lite, typ kan jag maska? Kan jag äta? Kan jag slippa arbeta? Jag trivdes dock bra med henne, hon kändes väldigt vettig. Som sagt hon sov över hos mig så fick många timmar att känna på hur hon var.

Nu ska jag återgå till blogg designandet, kommer bli animerat denna gången :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: