Ibland blir jag fan galen.

För att sumera min dag i bilder.
Även fast att det är bilder från 2011-2012.
Min hall of fame typ, mina vackraste från mina mest fotogeniska stunder.

Är jag inte bedårande?

Hur som. Sessan löper och hon är riktig butpain.
Hela min dag har varit lite butpain faktiskt när jag tänker efter, men har fått mycket gjort.
Typ 7 timmars städning (okej dessa sju timmar innefattar även datorhäng & ett besök i stallet), benat ut ett par frågor som tyngde (& som fortfarande gör det i och för sig) mig samt betat av ett kaffebesök med Niklas.

Produktivt! Sen har jag även duschat efter som att jag efter sju timmars städning såg ut som en skabbräv, typ lika smickrande som det låter.

Påtal om galen. Jag har börjat inse att mitt alfabet inte kommer i vanlig ordning, nån jävel har vart där och lagt dom i oordning. Dö. Desutom överväger jag (om inte en aning oseriöst) att begrava mig själv under fyren.

Over and out, hoppad du uppskattar de fina bilderna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: