I'll let you be for a while.

Vilken dag ens! Kanon väder, kanon ponny, kanon mat, kanon sällskap och bara helt enkelt kanon.

Imorse var vi nere i stallet för att tömköra Bengan, första gången på 1½ vecka minst. Jag var förberedd på att detta kommer inte att vara kul men kan man ha mer fel? Tveksamt, för i tömmarna hade jag en super ponny.

Finaste pärlan lyssnade så himla bra och var ödmjuk för både röst och i munnen. Vilken känsla!
Känns bra att det är provtömkörning på onsdag med, att få visa upp en trevlig ponny och inte ett cp mongo.
Paulina tömkörde också en liten stund och det såg riktigt bra ut även fast att våran grundinlärning skiljer sig lite främst på hur vi vill göra med händerna ;) Men han fattade poängen endå!

Sedan var det Mökkurs tur men om det kommer det ett eget inlägg.

Väl hemma sedan lagade vinbäret pasta med köttfärssås, yummy! Sedan blev det solning för min del efter som att hon skulle hälsa på sina bröder :) Och nyss gick jag in för att sy lite på mitt hemma shorts projekt.

Spetsdetaljer med andra ord!

De vita jag visade i andra inlägget ska jag nita med pyramidnitar men måste beställa hem dom först...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: