ja men det var ju iallafall en liten boost.

image description

Ja men titta. *peka*

 

Filmerna på både mig & frufan kommer imorgon om telefon och dator möjligen kan kanske tänka sig att sammarbeta lite. För de ville dem inte idag. Inte alls.

 

Iallafall är jag mucho nöjd.
Fast jag är en kass hopperska.

Om vi säger såhär.

Taxering?
Avstånds bedömning?
Hastighet?
Kroppslig kontroll?

Nä det är inte mina grejer.
Men jag vann.

Fast det var bara tre starter i 80 m. omhoppning.
Varav sista startande föll av.

Men det är lite som när pappa säger att han åkt vasan två gånger, det låter skit bra tills man frågar nått mer.
Utav den enkla anledningen att det var i pressbuss båda gångerna.

 

Nu kastar jag in handduken & säger puss godnatt och om du känner för det kan du få en liten smisk på rumpan med. Bara för att liksom.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: