Jag kommer bli en usel hemmafru.

Tänkte skriva hemma fru men sen kom jag på att en sådan kommer jag bli utmärkt som. Särskrivningarna ligger mig varmt om hjärtat.

Iallafall, idag är det stor städning på schemat. Sen ska jag åka till norra ölandet, sådär 12 mil enkel resa för att hämta mitt täcke hos frugan och sen lämna täcket jag har nu som jag i nöden lånade av mor min. Motvilligt lånade hon ut det.

"Vi har så få kuddar Anna"
"Mamma... Jag har INGA kuddar"
Det var ungefär som att ta glassen från ett litet barn.

Sen hoppas jag att det slutar regna så att Bengan kan få skutta runt lite. Är sugen på att tömköra faktiskt, var typ 1½ vecka sedan. Han har ju bara gått på lina nu efter som att skavet inte velat ge vika.

Sen får jag se vad som händer ikväll :)

Fint va? Och nu ser det endå inte så förjävligt ut som det gjorde innan jag smockade maskinen full.
Men jag hade inte mod att ta en bild på hur det såg ut då.
Pinsamt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: