killar alltså..

Ja vad ska man säga, svin är de flesta, med bara en sak i huvudet,
tur att man har lite skinn på näsan och står upp för sig själv!
Haha, både Anna och jag anser samma sak om killar, hahaha,
lite illa egentligen, hur mycket Anna och jag tycker lika om saker!
Nehe hörni små vänner, vid halv elva imorn kommer min
sommarjobbsarbetsgivare hit och jag ska skriva på lite
anställningsbevis och sånt där. Så i sommar mellan från vecka 28
och framåt, med slut vid 32, dvs 5 veckors jobb, 30 timmar varje vecka,
på Trollskogens Servering, uppe på Ölands norra udde.
Så har ni vägarna dit, kom förbi och säg hej ;)
Rebell tar jag förmodligen dit vecka 29, och har han en vecka där, beror på
om jag får ha honom hos min morfar eller inte, ska ringa om det nu i veckan :)
Göttans, nu vet ni en del!
//Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: