Mina tankar

Ja mina tankar. Om vadå? Idag tänkte jag berätta om mina
tankar om Bengan, Anna, och allt det där.

Jag hatar förändringar.
Så är det bara, förändringar ger mig
kalla kårar. Och givetvis är Bengans flytt en gigantisk förändring.
Jag tycker jättemycket om Bengan, och kommer givetvis sakna
honom.
Men som Annas vän, bloggpartner och fotograf, så lär
jag hålla ögonen öppna på Bengan medans Anna är ute och reser.
Så att Anna kan hålla sig lugn ;)
Och det här med att Anna ska resa. Jag är både SJUKT GLAD
och lite ledsen, för jag kommer sakna henne, men glädjs
åt chansen hon får, jag är säker på att hon kommer ha
en fantastisk resa tillsammans med Li, dom kommer få
helt nya erfarenheter och otroliga upplevelser!
Men Anna och jag har kommit varandra ganska nära, på knappt ett år,
och hon är en av de få nära vänner jag har och är rädd om.

När Anna reser iväg kommer hon givetvis sluta blogga,
eller så kan ni ju tjata och få henne att skriva brev till mig
som jag sen skriver ut här ;)

Jag kommer fortsätta här, antingen själv, eller med någon annan,
det får framtiden utvisa. Men dock kommer Anna fortsätta blogga
fram tills avresan, trots att Bengan åker.
Och jag kan inte tala om hur mycket det glädjer mig!!!
Och jag hoppas givetvis att Anna kommer tillbaka till bloggen
när hon kommer hem från sin långa resa igen!

Fina Anna och Bengan, jag kommer sakna er, när den dagen kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: