Nu ska det bort!

Nu ska allt bort, all jävla dövikt jag bär runt på ska bort!
Har klarat en hel dag utan massa extra socker så som glass,
godis, chokladflingor, oboy och så vidare,
och har promenerat en timme med Rebell och mamma,
cyklat en halvtimme, promenerat totalt en timme till och från
bussen och givetvis jobbat 8 timmar!
Det ska gå helt enkelt, nu jävlar!
Dock har jag redan stöt på problem. Min hälsena har
gått åt helvete, har suttit med ispåse på och hade den inlindad
när jag var ute med Rebell. Även mina knän har börjat
fippla igen, de har varit bra en period men nu krånglar det igen.
Kan bero på att jag knappt ridit något alls den senaste tiden,
det har liksom inte funnit tid till det..
Men imorn ska jag igång igen, känner bara hur ont jag kommer
ha i knäna sen...
Hörs!
//Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: