Tada, ny design.

Och jag insåg precis varför jag hatar att koda designer. Även fast att det är samma grund ska gudarna veta att jag hinner ju glömma allt vad wrapper, body, meta och allt skit är mellan gångerna. Nu är det TYP färdigt, har endel småfix att ordna typ som bilderna till vänster men de ger jag mig inte på idag.

Du kan behöva klicka f5/uppdatera sidan för att se den!

Kram och godnatt

Postat av: Lollo hast o foto

Hej!

Jag måste bara fråga hur Bengtssons tränings schema ser ut för en vecka? tycker han ser fint ut i kroppen, speciellt magen:). läste att du har han på diet (halm) men är lite intresserad av hur du tränar din lille.:)



Mina två skulle behöva bli bra mycket finare i kroppen...

2012-05-17 @ 22:18:26
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: