Tanken slog mig.

Att nu fick det vara nog.

Jag är ganska blyg och känner mig ofta en smula obekväm bland okänt folk.
Lite för rädd för vad folk ska tänka.
Jag är lite trött på det & igår ledsnade jag på det.

Så på krogen när jag & frugan satt och glodde på folk, vilken kväll ens. Li blev uppraggad av en 60 plusare. Otroligt kul ska ni veta, när han kliver fram mer än lovligt berusad och flåsar nått i hennes öra. En sekund funderade jag på att klippa till han men sen lutade jag mig tillbaka - som den ondsinta människan jag är - och skrattade så jag grät åt spektaklet. Människa skaffa dig lite självinsikt.

Iallafall. Jag & frugan skulle ju hålla oss lagom nyktra efter som vi skulle iväg idag, tror aldrig jag vart nykter på krogen innan. Om jag inte kört vill säga men då är jag ganska torr (just pågrund av första stycket) men när vi satt och kollade på alla dyngade idoter slog det mig.

Varför dansar grabbar fuldans och brudarna guppmedrump dans? VA?!
Gubbmedrump dans samtidigt som man står & trampar lite i 'takt' med en arm i luften är fan enformigt.
Inte ett dugg sexigt heller med den svenska rytmen i kroppen blir det ju inte bättre.

Så jag äntrade golvet och körde fuldansen. Och ja det var en smula obekvämt men det gav sig.
Jag har ärligttalat aldrig haft så jävla kul innan på dansgolvet.
Men det var ta mig tusan fuldansen och jag roade garanterat både den ena och andra men den bjuder jag på.

If you dont enjoy - don't look.


du är bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: