Världen är betydligt mindre än vad man tror.

Igår jobbade jag, på kvällen gick det i racer fart så vid halv 7 gick jag hem efter 9,5 timmars arbete :D

In i duschen, ut ur duschen, föna håret, klä på sig, klä av sig på överdelen igen - glömde deo, sminka sig, kasta sig in i bilen, plocka upp T & M.

Igår var det Valborg, jag var chaufför & hamnade på en random fest.
Värden - jag
"jaha och vem är du då?"
"ja det undrar jag med, vem stollen som bjöd mig är alltså"
Då insåg vi båda två att vi kände inte varann haha ;)

Hade iallafall en mysig kväll.
Men vem var där, lite otippat sådär om inte Sofie! Jag visste faktiskt inte att hon & jag hade gemensamma vänner men så var det ;)

Bengan fick stå, idag ska han tömköras utan gjorden. Hela veckan ska han arbetas utan gjorden för att skavet ska få läka lite :)

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: