vilken jäkla natt...

fy tusan säger jag bara! Allt är så kaos, att nätterna knappt
fungerar för mig. Inatt somnade jag runt elva, vaknade igen
vid ett, men var så stensäker på att klockan var halv sju (då jag ska gå upp)
så jag gick upp, gick på toaletten, gick tillbaka till mitt rum, och
nu såg jag att klockan egentligen var ett! Asså, seriöst, jag avled
lite där bara. Somnade om ganska fort, vaknade vid tre av världens
kramp i ena vaden, skojar inte, jag började gråta, så ont gjorde det!
När det äntligen släppt så lyckades jag somna om igen, vaknade innan
klockan, men somnade om precis innan den ringde... Känslan då är liksom,
skjut mig!!! Vaden gör fortfarande ont, insmörjd med radital linimentgel,
det bästa någonsin, så får hoppas att musklerna slappnar av sen.

Nu ska jag alldeles strax iväg till praktiken, stress stress,
Rebell hopptränar med Ronja idag, jag missar seriöst det varje tisdag..
eller ja, nästa tisdag och tisdagen efter det kommer jag hinna dit
och kolla. Sen tisdagen där på jobbar jag igen lite timmar, trots sommarlov,
men sen är det sommarlov!! Fast jag börjar ju då jobba den 7 juli igen,
dock ser jag fram emot det! Pengarna behövs, hoho.

Nehe, hördeni, förlåt att jag uppdaterar så sällan, men har SJUKT mycket
plugg, skojar inte, sjukt! Och det går före helt enkelt ;)
Men uppdaterar så fort jag får chansen, promise!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: