Min tömkörnings gjord.

Lina om Varför tömkörning?:
Hur tycker du att din tömkörningsgjord fungerar? Är den helt platt eller är det någon form av stoppning i den?
Är på jakt efter en gjord till min shettis nämligen :)
Hej Lina!
Jag rekomenderar inte den gjorden jag har från Globus. Den är helt platt och ger där av tryck över ryggraden, inte så bra direkt.

Vet att Tärnsjö har sina A-E gjord i shetlands storlek och den har riktigt bra ryggfrihet. Ska själv ha en sån den dagen jag har pengar, den går lös på 3500 kronor ungefär och en mycket gjord för pengarna.

Kortsiktigt, ja då kan man ha en sådan gjord som jag har men långsiktigt och med mycket träning - nej.
Och en platt gjord på en rund rygg är inget vinnande koncept ;)


Postat av: Lina

Okej då blir det inte en sådan! Får kolla upp de andra gjordarna :)

2012-03-10 @ 04:21:23
Postat av: Petra

Skriv nu kvinna!! ;)



sv: Taaaack! :D

2012-03-13 @ 01:11:28
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: